Hilda

Ändrade planer

Publicerad 2012-12-11 07:45:42 i

Sitter just nu inlindad i en varm filt och har druckit mitt morgonkaffe. Klev upp tidigt med siktet inställt på ett tidigt bröst- och axelpass på IKSU, men just när jag skulle klä på mig och lägga mätlådan i väskan så slog det mig att jag faktiskt har en ledig eftermiddag som inte är planerad. Och nu när morgnarna är kalla och mörka så lockar inte en cykeltur i 4km, jämfört med en lugn och skönt morgon framför Nyhetsmorgon och julkalendern.
Så - här sitter jag nu och har just sett ett spännande avsnitt av mysteriet på Greve Holm. Det känns extra lyxigt att kunna ändra dagens planer såhär mitt i veckan. Om ett år är det nog inte möjligt så jag får passa på när tillfälle ges.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-12-11 15:13:41

Åååh, visst är julkalendern bra?!?! :D

Svar: Ja den är riktigt spännande. Man blir ju nostalgisk:)
Hilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela