Hilda

Helgen!

Publicerad 2012-12-10 19:24:28 i

Piteå välkomnade oss med en varm doft av jul. Gräddig fransk potatisgratäng tillsammans med mört renkött och svart vinbärsgelé blev startskottet för helgens festligheter. Tillsammans med pepparkaksbak, blåbärspaj, frukostens vitaminbomb och goda bröd så var jag mätt och belåten under hela helgen. När vi inte åt, så skottade vi snö som fallit under natten, eller spelade plockepinn i väntan på maten, löste filosofiska, naturvetenskapliga och psykologiska dilemman ända in till småtimmarna, vi fick besök av den moderna jultomten och kunde avsluta helgen med en rackare till historia! En fantastisk helg på många sätt och vis.

Kommentarer

Postat av: SaraLi

Publicerad 2012-12-10 20:21:17

Åh vad mysigt ni har haft det! Hoppas på att kunna följa med dit någon gång, det verkar så himla fint!

Svar: Ja jag hoppas att du kan komma någon gång och se stugan, det är en mysig och rogivande plats:)
Hilda

Postat av: Kristina Norgren

Publicerad 2012-12-12 18:57:25

Det är så stimulerande och inspirerande att få umgås med er alla ni är vår största rikedom (that is a statement)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela