Hilda

Sömn, jobb och mat

Publicerad 2012-12-31 08:17:43 i

Idag var det nära att jag hällde proteinpulver i kaffebryggaren istället för kaffepulver. Inte riktigt vaknat till ännu. Helgen som varit har kan just sammanfattas med sömn, mycket sömn. Det var länge sen jag sov så länge. Har snittat mellan 10-11h/natt och hade ändå inga problem att lägga mig igårkväll och sova 9h till.

Idag, nyårsafton. Sitter och myser i soffan. Ute är det fortfarande mörkt och dimmigt. Jobbar på Esprit idag vilket känns helt ok med tanke på att vi ändå valt att vara hemma ikväll. Det kommer serveras en trerättersmiddag och lite tilltugg vid sidan av. Kort- och brädspel kommer avlösa rätterna och kanske ser vi en långfilm fram till tolvslaget. Magsjukan härjar runt omkring oss bland vänner och familj så jag hoppas att jag slipper uppleva ett till nyår där hela familjen utom mamma låg helt utslagna med en hink vid sängkanten. Peppar peppar så får vi vara friska.

Så, till er alla - hoppas ni får en god fortsättning på det nya året, och håll er friska ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela