Hilda

Så gick det...

Publicerad 2012-11-22 21:32:21 i

... Med chinsen. Personlig fotograf i form av Erika tog en bild just innan chinsen. Det gick bra - 7st med +5kg. Så kommer nog fortsätta med en extra vikt och se vart det leder.

Imorgon väntar en avslutande presentation av vår organisationsanalys och trots att jag stått där framme vid podiet otaliga gånger, så kan jag inte låta bli att vara en aning nervös innan. Av erfarenhet borde jag veta att det i princip alltid har gått bra. Men ändå så finns en liten oro där, tankarna 'tänk om' dyker upp emellanåt men efter ett samtal med min vän Sarali så fick jag upp peppen, tron på att jag kan det här. Så nu är jag lugn igen. Lustigt det där hur vi dras med i våra tankar och kan starta igång hela kroppssystemet - adrenalinet, nervositeten, pulsen etc. Som tur är så är detta inte ett stort problem för mig men när jag har läst så mycket om detta 'fenomen' i min utbildning blir man mer medveten om ens egna reaktioner, vare sig dom är stora eller små.

Nu - Dags att lägga sig och få sin nattliga skönhetssömn.

Lånad bild från Erikas instagram

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-11-22 22:24:48

Olala, snyggo! Jag gillar mannen i bakgrunden!

Postat av: SaraLi

Publicerad 2012-11-23 10:14:47

Fitnessmodell kanske? :) Tack för pratstunden igår, den var välbehövlig. Kör hårt på presentationen idag vännen!

Postat av: Kristina Norgren

Publicerad 2012-11-23 14:06:46

WOw Morfar ler och känner sig stolt över det han ser och säger -"du hade nog kunnat bli brandman alltså rent fysiskt det där psykiska vet man aldrig hur det skulle ha gått ha ha"

Postat av: Emma

Publicerad 2012-11-24 10:47:27

Biff! Jag vill också kunna göra chins!

Svar: Du kan emma, bara du vågar börja! Erika gjorde sin första chins för inte så länge sen, idag gör hon 4st själv:)
Hilda

Postat av: Sara

Publicerad 2012-11-24 21:41:47

Vaddå Emma, vi kan väl göra chins? I min dröm inatt gjorde vi då det.. ;)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-11-24 21:42:17

Obs! Nu lät det som jag hade haft en våt dröm om Emma inatt, var inte riktigt så jag menade! Hahaha!

Postat av: Sara

Publicerad 2012-11-24 21:43:13

Ps. Hilda, du ser att du får mycket uppståndelse när du lägger upp roliga bilder? Mer sånt önskar bloggcoachen! :) (Annars är jag sjukt stolt över dig som bloggare, du är grym!)

Svar: Haha, ja det verkar ju så:) Visst var gubben i bakgrunden en fröjd för ögat, silken kroppshydda han hade:D
Hilda

Postat av: Sara

Publicerad 2012-11-24 21:43:40

Jag tror jag har fått solsting...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela