Hilda

Chins och lite psykologi

Publicerad 2012-10-01 18:38:58 i

Fantastiskt skönt! Äntligen lossnade det på gymet och 12 chins i första setet blev dagens första klapp på axeln. Roligt är också att jag numera inte behöver träna rygg ensam utan har fått sällskap av Erika som även hon utmanar chinsräcket. Vi får se hur långt vi kommer under det här året!
 
Det börjar även gå upp för mig att jag snart är färdig psykolog. En idrottspsykologikurs och sen examensarbete - därefter lämnar jag universitetsvärlden- Kanske för gott, kanske för ett tag framöver. Vi får se! Det jag vet är att tiden tickar på och att det roliga bara har börjat!

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2012-10-08 18:15:19

Du inspirerar mig Hilda! Tolv är en grym siffra! Du är bra och jag är bra, och så är det vara! Eller hur var det?;)

Svar: Helt rätt inställning Erika! Du är grym och envis och det är din tur nu :)
Hilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela