Hilda

Personlighet på papper

Publicerad 2012-10-31 19:10:54 i

Vanligtvis pratar vi om personlighet som något innehållsrikt, något som är djupt inom oss och komplext att förstå sig på. Men, man kan också få ut sin personlighet på papper. Det fick jag förra fredagen. Och såhär ser alltså min personlighet ut (se bild nedan) För er som är intresserade av att veta vad de olika variablerna står för är välkommen att googla på det stora personlighetsinstrumentet 'Big five'. Där kan ni se vad varje variabel betyder.

Så, vare sig min personlighet är djup eller ytlig så går det iallafall att presentera den på ett papper:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela