Hilda

Snart färdig och snart är det jul!

Publicerad 2012-10-30 15:17:21 i

Äntligen börjar jag se slutet på grupparbetet som pågått sedan vårterminen... Imorgon lämnar vi förhoppningsvis in vår C-uppsats!

Du kan fokus ställas in på examensarbete, idrottskurs och klientarbete. Däremellan hoppas jag att kvällarna och helger bjuder på stundande julfika, tända ljus och gott sällskap med vänner och sambo.

Är det bara jag, eller längtar någon annan till vintern och juletid? December månad är den bästa månaden på hela året. Jag myser alltid in mig i en julstämning genom att börja lyssna på julsånger, tända ljusen och fundera på vad årets julklapp ska bli:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela