Hilda

Äntligen igång igen!

Publicerad 2012-09-19 09:56:45 i

Efter nästan ett års uppehåll dammade jag av mina spinningskor och begav mig till Iksus spinningsal Madrid. Det var full fart från första början och jag hade svårt att hålla tillbaka envisheten även om jag innan hade tänkt att jag måste ta det lugnt första passet!

Känslan efter ett spinningpass är nästan oslagbar. Endorfinerna spritter i hela kroppen och man känner sig sådär härligt avslappnad och mör.

Nu blir det skola och sen väntar ett kärt besök hos min storebror Johannes som för tre veckor sedan kunde titelera sig som trebarnspappa -visst blir man stolt:)

Kommentarer

Postat av: SaraLi

Publicerad 2012-09-19 10:11:50

Åh vad roligt att de har fått en liten till. Grattis!

Postat av: Sara

Publicerad 2012-09-21 04:47:25

Hilda! Jag var också på Spinning idag! Jag trodde det var en mysigt cirkelträningpass kl 06.30, men istället var det fulltösmedvetslös-spinning jag tydligen hade anmält mig till. Trodde jag skulle dö den första kvarten men sen kom endorfinerna! Yey! Du är snygg, mer bilder! Ps. Bra blogg. Puzz från smajl88

Svar: ojdå, men du överlevde passet förstår jag:) Jag ska anta en utmaning och gå på ett Total trainingpass någon dag med Erika, så jag ger en utvärdering av hur fulltösmedvetslös det passet blev;) Tack Saris, du är nog så het! puss
Hilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela