Hilda

En annan stuga

Publicerad 2012-09-14 09:07:24 i

I helgen ska jag till stugan, men det är inte den vanliga turen som går upp till Piteå utan istället ska vi neråt landet. TIll Björna. Här finns, vad jag fått beskrivet, "..en alldeles underbar, idyllisk stuga som jag kommer att blir kär i."
 
Ja, det återstår att se. Hur som helst ska vi fortsätta att rusta upp den, så helgen kommer bjuda på vedhuggning, måleri, kanske en och annan tapetsering och inte minst - högt tempo!
 
Morgonens promenad blev inställd då det bröt mot "mina regler". Regnar det ute - så vänder jag mig om och sover en timme till. Blåser det storm så stannar jag inomhus och idag blåser det rejält!
En mysig morgon framför nyhetsmorgon istället. 
 
Trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela