Hilda

Många skratt och tårar

Publicerad 2012-09-16 19:55:01 i

Nu är jag hemkommen från stugan. Och ja, vad tyckte jag då om denna plats och byggnad, föll den mig i smaken? - Oohjaa! Dom har verkligen hittat sig deras drömställe, stugan (huset!) är beläget nära stora betesmarker, snåriga skogsdungor som senare avgränsas av vackert glimmrande vatten. Utsikten över sjön är helt fantastisk, det är tillomed så att jag kan erkänna att den är i klass med stugans (paradisets) utsikt - men bara nästan!
 
Hur som helst så avundas jag att dom redan att i den här ungra åldern ha fått chansen att köpa sig ett så stort hus och mark. Det kommer i framtiden bli obligatoriska kaffe- och fikapauser hos AA när vi kör neråt landet och dom ser jag fram emot:)
 
Väl hemma i Umeå väntade verkligehen på mig. Jobb, handling, matlagning och föreberedelser inför skolan imorgon. Hej på dig livet, så ser du ut just nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela