Hilda

Mmm...

Publicerad 2012-09-12 19:23:54 i

Ett måste för alla chokladälskare!

Choklad lugnar kroppen, och idag var det en sån där dag då jag kände att jag behövde varva ner! Jag bytte därför ut löpartightsen till mjukisbyxorna när jag kom hem från skolan och sparade proteindrinken till en annan dag och tog fram godispåsen istället! Ja jag vet, jag lever ganska mycket i en antingen-eller-värld så därav följer det förra efter det andra. Helt i sin ordning.

Det är viktigt att påminna sig om att lyssna till vad kroppen säger, min ropade efter vila, och överröstade därför alla andra måsten och borden. Skönt!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-09-12 22:25:21

MEN VA?!?!?!??! DU BÖRJAR MED ATT LÄGGA UPP MARABOU VIT CHOKLAD?!?!?!??!!! JAG DÖÖÖÖR VAD GOTT!!!!!!!!!!!!!!!! Ps. Jag älskar att du har en blogg. Jippi!!!

Postat av: Sara

Publicerad 2012-09-12 22:34:58

En sak till.. hur blir din utvärdering av denna nya skapelse från marabou? Det är det första jag ska pröva när jag kommer hem!!

Postat av: Sara

Publicerad 2012-09-12 22:34:59

En sak till.. hur blir din utvärdering av denna nya skapelse från marabou? Det är det första jag ska pröva när jag kommer hem!!

Svar: Den är såå god!! 10 av 10 smaklökar då dom har lyckats med allt, smaken, konsistensen, hur den smälter i munnen! Du får be din mamma köpa för det är limited edition ;-) Tänk att göra en vit kladdkaka på denna?
Hilda

Postat av: Elin

Publicerad 2012-09-14 16:26:00

Alltså denna choklad verkar vara väldigt sällsynt, vart har du lycktas köpa den? :)

Svar: Den finns att köpa på Coop forum! Hur god som helst:)
Hilda

Postat av: SaraLi

Publicerad 2012-09-18 17:28:28

Jag går och köper på en gång!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela