Hilda

Mina damer och herrar...

Publicerad 2013-04-14 13:23:52 i

... Idag är det 8 veckor kvar till min psykologexamen. Nedräkningen har börjat på allvar!
 
Och fram tills dess har jag mycket att se fram emot. Till exempel..
- Valborg i Uppsala med tjejerna och Magnus
- Färdigställa examensarbetet med Erika
- Åka upp till Piteå för en helg med mamma och pappa
- Fira min 25 års dag i maj.
- Köpa examensklänning
- Fira nationaldagen och sista veckan av skolan med god mat, picknick och bubbel tillsammans med tjejerna i Umeå. Och i takt med detta kommer solen och värmen!
 
 

Kommentarer

Postat av: SaraLi

Publicerad 2013-04-14 14:31:43

Härligt babe!!

Postat av: Sara

Publicerad 2013-04-14 15:09:51

YEEEEEEYYY!!! DUKTIGA DU!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela