Hilda

Sista delen

Publicerad 2013-04-07 13:41:09 i

Igår såg vi sista delen av "The Bible" och ännu en gång satt jag där, tagen och berörd av stunden. En riktigt bra och välgjord serie som berättar historia på ett smakfullt och levande sätt. Serien är amerikansk och gjord 2012 och släpptes nu i Sverige under påskhelgen. Varje avsnitt är 1,5h lång så det blir som att se en långfilm vaje gång. Så jag tipsar verkligen om att se den här!
 
"Love is patient and kind; love does not envy or boast; it is not arrogant or rude. It does not insist on its own way; it is not irritable or resentful; it does not rejoice at wrongdoing, but rejoices with the truth. Love bears all things, believes all things, hopes all things, endures all things." - Petrus när han talar om vad Kärlek är.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela