Hilda

Nyårsafton

Publicerad 2013-01-01 15:09:08 i

... Firades på bästa sätt. Under kvällen spelades bland annat kort, jag vann överlägset i plump medan Abbe vann i 500 och Magnus hade nybörjartur och vann i vändtia. Jämn och fin fördelning så ingen behövde bli grinig. En taxitur ner till stan gav möjlighet att så stans fyrverkerier. Massor av glada människor hade samlats i parken nedanför Rex och väntade på att det hela skulle börja. Efter lite tekniska problem kunde fyrverkeriet börja fem över tolv och det var så vackert! Inget som man ser på tv typ i London eller Paris men ändock en pampig och värdig föreställning.

Idag, 1/1 2013 började lika bra - pannkaksfrukost! Följt av en slappardag i soffan. Men, ett pass på IKSU väntar senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela