Hilda

Förändring nr 2 och snart farväl till Esprit.

Publicerad 2013-07-02 20:49:04 i Allmänt,

Nu börjar nästa förändring närma sig. Bara 6v kvar innan jag flyttar till Piteå och börjar jobba i Öjebyn. Efter att ha jobbat några sommardagar på Esprit så känner jag i hela min kropp att jag är glad att det är sista sommaren som säljare. Att stå i butik och ta emot kunder har varit både roligt, lärorikt och givande, inte minst för det härliga tjejgäng som jobbar där. Dom kommer jag sakna mest, helt klart. Men att stå bakom kassan känns mest skönt att få lämna, jag vill ju helst vara på andra sidan och betala för kläderna!

Men innan jag mentalt loggar ut från säljarvärlden så ska 3v 'göras bort' innan jag säger farväl till Esprit. Så nu är det lite pannben och rätt inställning som gäller för att dessa veckor ska bli bra!

Ha en bra vecka!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2013-07-02 22:33:53

You can do it! Puss gullet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela