Hilda

Fler bilder från den stora dagen!

Publicerad 2013-06-26 08:56:17 i Allmänt,

Redan innan examen hade jag bett pappa om att ta kort på oss alla, detta gjorde han med stort ansvar och lyckades ta många fina bilder. Här följer dagen då jag tog psykologexamen.
Mamma, min bästa vän och inspirationskälla.
Ida, beundransvärd och modig.
 
Saras mörkblågröna ögon tindrar, likt hennes varma hjärta för sina nära och kära.
 
Pappa, min förebild och trygghet.
En första kram.
Tjejligan i familjen. Jag tycker mig se vissa likheter.
Stolt pappa bredvid sina döttrar
'Systrar är vi allihopa', här ser vi likheten mellan mamma och syster Monika.
Jag och pappa.
Vackra Erika.
Magnus, den store och det bästa!
Vi.
Johanna E var som en sommardröm från 50-talet, Johannna T var stiligt klädd i sin lila klänning.
Sofia klädd i folkdräkt från Gällivare.
Amanda, jag och Ida, förväntansfulla inför cermonin!
Klassen.
Tal av Eva Magnusson.
Sång av Ulrika och hennes kör.
Jag är förväntansfull inför presentöppningen.
Bland presenterna fanns en norrbottensring i 18K guld.
...och en guldklocka från Marc by Marc Jacobs.
Pappa överraskade mig med en kniv som han själv gjort.
Man måste alltid kolla bladet på kniven och se till så att det 'klickar' när man sedan sätter tillbaka den i hylsan. Klicket fanns givetvis!
 
Min tårta som Sara överraskade mig med att ge, jag beskrev hur jag ville att den skulle se ut och hon lyckades förmedla detta till konditoriet på Ica maxi på ett ypperligt sätt. Den blev exakt som jag hade föreställt mig.
Västerbottenspaj och tjälknöl gjord på älginnanlår.
Vi hade tur med vädret!
 
Efter detta följdes kvällen av sittning, dans och spex. Nu har det gått några veckor sen examen men det räcker med att titta på dessa bilder för att ta mig tillbaka till känslan, till upplevelsen. Tänka sig, nu är man psykolog!
 

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2013-06-26 22:21:37

Oj så fina bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela