Hilda

Lite av helgen

Publicerad 2013-06-02 21:03:00 i

Hola!

Imorgon inleds sista veckan innan examen. Helgen har bjudit på en hel del jobb blandat med trevliga kvällar med tjejerna. Fredagen tillbringades på Båten tillsammans med Erika och några till från klassen,följt av en after work på Rex där ledarskapsfrågor diskuterades flitigt med VDn från ledarskapscentrum. Lördagskvällen blev en succé! Erika hade hyrt bastun ute på Nydalasjön till oss och förberett hamburgare och tilltugg till middag.

Hetta från vattenångorna i bastun varvades med svala simtag i sjön. Det tog mig några hopp innan badkrukan inom mig försvann men jag hann ändå samla på mig ett tiotal hopp innan det var dags att ro i land och börja grilla!

Och grillningen, ja.. I totalt spöregn fick jag, Magnus och Erika stå ute och grilla hamburgare medan folket inomhus gottade sig med chips och dryck, men väl värt då första tuggan sjönk ner i halsen! Tre hamburgare senare var jag mätt och belåten och kvällen avrundades med en kladdig kladdkaka med glass tillsammans med en kopp te.

Tänk vad vänskap förgyller vardagen! Det känns bra att sommaren tillåter fria dagar där jag kan umgås med tjejerna i söder varvat med några turer upp till familjen.

Till sist efterlyser jag smakråd på byxorna nedan, nyinkomna jeans från Esprit, loose fit och inworned. Köpa eller låta bli? :)

Nu blir det ostbricka och film!
Trevlig söndag till er alla.

Kommentarer

Postat av: Sarali

Publicerad 2013-06-03 08:34:16

Åh, vad kul ni verkar ha haft det! Och jag röstar KÖP! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela