Hilda

Lite mer av helgen

Publicerad 2013-06-14 10:12:53 i Allmänt,

Team TjäderbornJohansson, ännu en stark vänskap.
 
Amanda, jag och Ida gör oss redo för ceremonin, men först en bild!
Klassen!
Eva Magnusson, en karistmatisk och klok kvinna som inspirerar med hennes stora passion för sitt yrke!
Diplom, en ros och en knappnål delades ut till oss.
Fina Sofia, Malin och Johanna höll tal i samma karaktär som dom själva.
Robert och Ida som gjort sig extra fina inför kvällens sittning.
Erika glänste i sin klänning. Här tillsammans med sin mamma och Ida.
Jag och Magnus som lyssnar på Erikas tal till klassen.
Robert agerade fotograf under kvällen och fångade oss på bild innan sittningen började.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela