Hilda

Closing the Ring

Publicerad 2013-03-10 20:10:30 i

Herregud. Av två timmar lång film så grät jag säkert en timme och fyrtio minuter. Filmen heter Closing the Ring. Se den.  Bara se den!
 
Den handlar om kärlek, om löften, om sorg och saknad. Så när ni känner för att besöka någon av dessa känslor så är denna film ett utmärkt val. Ibland behöver man en knuff in i leken för att man ska våga vara med och spela. Ikväll var en sån kväll för mig, Filmen gav mig en rejäl knuff och spelet var snabbt igång. Pjuh, nu känner jag mig helt slut. Lätt rödögd och snorig ska jag nu slå över till 4an och se Familjen Holstein-Gottorp. Man ska ju alltid sluta på topp :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela