Hilda

Happy days

Publicerad 2013-03-22 08:11:10 i

 
Idag är det fredag och jag funderar på vart veckan tagit vägen. I helgen väntar jobb både lördag och söndag och även Magnus jobbar söndag så förhoppningsvis får vi en lugn kväll ikväll iaf. Tro mig när jag säger att jag längtar till jobbfria helger. Sedan 15 års ålder har det inte funnits många helger på rad där jag har haft ledigt. Så många gånger som jag tittat på folket som strosar runt utanför butiken och umgås, är lediga och bara är med varandra. Jag längtar tills jag och Magnus får vara dom som sitter på Barista utanför Esprit och tar oss en kopp kaffe och njuter av en ledig stund. Samtidigt har jobbet givit mig en viss ekonomisk frihet, såsom nu när jag känner att jag vill ha, ha och ha. Då är det skönt att veta att jag faktiskt kan unna mig något då jag själv slitit för mödan.
 
Hoppas att alla får en underbar helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela