Hilda

May. 23, 2013

Publicerad 2013-05-23 21:55:15 i

Brunch med tjejerna fick starta denna morgon, därefter ett samtal från Kalix som ville träffa mig för en intervju. Sedan väntade förberedelser hela eftermiddagen inför opponering av examensarbete, tätt följt av en titt på vår monter inför morgondagens mässa på Kompetensutvecklingsbyrån. Sedan hem och väl här hemma gick musten ur mig. Efter en stressig dag fick träningen stå åt sidan och istället fick soffan och tvn bli min underhållning och tillhåll under kvällen.

Det är nära nu, nästa vecka är sista veckan på psykologprogrammet - det är då allting ska lämnas in och avslutas! Snart så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela