Hilda

Födelsedagen

Publicerad 2014-05-18 19:58:07 i Allmänt,

En fantastisk helg avslutas med en kvällspromenad i goda vänners sällskap. I helgen har jag fått se en månuppgång fånga allas uppmärksamhet under fredagskvällen, bevittnat kreativa och funktionella lösningar som förgyller vardagen, blivit berikad med ny kunskap, avnjutit god mat och dryck och fått massor massor med kärlek från familj och vänner.  Solen väckte mig idag och startade min födelsedag på bästa sätt. 

Tackar alla inblandade! 







Kommentarer

Postat av: Sarali

Publicerad 2014-05-19 06:35:15

Åh vad härligt babe! Hoppas veckan fortsätter lika bra! Ser fram emot att ses. Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Följ mig gärna då jag tar er med på min tankeresa genom livets roliga och tuffa utmaningar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela